
Oddelki |
 |
|
1 |
 |
CD, DVD, LP |
222 |
 |
Dramske igre |
13 |
 |
Družboslovje & Humanistika |
460 |
 |
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast |
145 |
 |
Energetika |
3 |
 |
Glasba |
154 |
 |
Gospodarstvo |
16 |
 |
Humor |
2 |
 |
Katalogi razstav |
133 |
 |
Knjiga za darilo |
26 |
 |
Knjige po znižanih cenah |
15 |
 |
Knjige za otroke in mladino |
319 |
 |
Komunikacija |
6 |
 |
Kriminologija |
4 |
 |
Leposlovje, književnost |
360 |
 |
Management in posel |
10 |
 |
Moda |
1 |
 |
Monografija |
101 |
 |
Naravoslovje |
64 |
 |
Obramboslovje |
1 |
 |
Otroške slikanice po 5 in 6 eur |
12 |
 |
Priročniki |
379 |
 |
Računalništvo & Informatika, Internet |
46 |
 |
Revije |
164 |
 |
Satira, humoreska |
11 |
 |
Slikanice, pobarvanke |
95 |
 |
Slikarstvo |
16 |
 |
Teologija |
24 |
 |
UČBENIKI |
32 |
 |
Umetnosti, Zabava, Šport |
207 |
 |
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija |
38 |
 |
Zborniki |
39 |
|
 |
|
 |
  |
 |
Odnosi z javnostmi /
Ana Tkalac Verčič
|
|
Avtorica v knjigi podrobno predstavi teoretske pojme in koncepte odnosov z javnostmi, ob njih pa nas spoznava s ključnimi teoretskimi in praktičnimi poudarki na najbolj tipičnih področjih prakse – v odnosih z mediji, z internimi javnostmi, s potrošniki, z lokalnimi skupnostmi, v kriznih situacijah, v spletnem komuniciranju. Ob predstavitvi teoretičnih konceptov gre posebej opozoriti na praktični del, v katerem so nazorno predstavljeni uspešni primeri iz organizacijske prakse z različnih področij dela ter pogovori z uveljavljenimi slovenskimi strokovnjaki za odnose z javnostmi, ki lepo ponazarjajo razvoj, zahteve in posebnosti slovenske prakse.
Knjiga je odlična podlaga za visokošolski študij odnosov z javnostmi, obenem pa zaradi praktičnih primerov in nasvetov nepogrešljiv vodnik tudi za praktike odnosov z javnostmi.
Ana Tkalac Verčič je redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Zagrebu. Na katedri za trženja predava več komunikacijskih predmetov (Trženjsko upravljanje, Integrirano tržno komuniciranje, Odnosi z javnostmi, Oglaševanje in druge) na dodiplomski, podiplomski in doktorski ravni. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih objav; soavtorica in urednica nekaj knjig s področja trženja, odnosov z javnostmi in metodologije znanstvenega raziskovanja. Je članica uredništva mednarodnih znanstvenih revij Public Relations Review, Journal of Public Relations Research in International Journal of Strategic Communication. Od leta 2017 je predsednica Hrvaškega društva za odnose z javnostmi (HUOJ).
|
Trda vezava; 460 strani; slovenski jezik; leto izida: 2020
|
založba: Fakulteta za družbene vede
(ISBN: 9789612359102 ) |
|
 |
redna cena: 44,90 €
cena za vas: 40,41 €
vaš prihranek: 4,49 € |
|
|
 |
|
Plačilo |
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega,
ki je za vas najbolj primeren. |
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu. |
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun
lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke. |
Dostava in osebni prevzem |
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo
po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2.
do 5. delovnih dneh po naročilu.
Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.
Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na
sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino. |
|