najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
219
Dramske igre
9
Družboslovje & Humanistika
486
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
150
Energetika
3
Glasba
149
Gospodarstvo
15
Humor
2
Katalogi razstav
127
Knjiga za darilo
33
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
325
Komunikacija
8
Kriminologija
2
Leposlovje, književnost
382
Management in posel
11
Moda
1
Monografija
91
Naravoslovje
74
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
409
Računalništvo & Informatika, Internet
46
Revije
193
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
87
Slikarstvo
15
Teologija
26
UČBENIKI
31
Umetnosti, Zabava, Šport
211
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
49
Zborniki
36
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: Koncepti sodobnega trženja
Koncepti sodobnega trženja / Dr. Tina Vukasovič
[ v košarico | več iz oddelka | vse knjige te založbe ]
dobavni rok (1 - 3 dni)
Trženje se zadnja leta tako v teoriji kot v praksi sooča s številnimi spremembami. Spreminjajoče se poslovno okolje, za katerega so značilni ozaveščeni potrošniki, turbulentno tržišče, hiter razvoj informacijske in telekomunikacijske tehnologije ter vedno večja globalizacija, je številna podjetja prisililo, da postanejo izjemno inovativna na vseh področjih svojega poslovanja. Pomen in vloga trženja v sodobnih podjetjih sta v zadnjem času deležna vse več pozornosti. Trženje danes ni več funkcijsko področje znotraj podjetja, temveč postaja način poslovanja podjetja. Zavedajoč se teh sprememb, je skoraj nujno povezati splošno veljavna teoretična izhodišča in uporabo le teh v praksi.
Pred vami je nova izdaja monografije, ki vsebuje teoretična in praktična znanja sodobnega trženja. Na sistematičen in preprost način bralcu predstavi pojme, povezane s trženjem in njegovim strateškim načrtovanjem, s katerimi se tržniki v podjetjih vsakodnevno srečujejo.

Sestavljena je iz več poglavij, ki se med seboj vsebinsko povezujejo in zaokrožujejo proces strateškega načrtovanja trženja. V prvem poglavju opredelim trženje in temeljne tržne koncepte. Spremembe, katerim smo priča v sodobnem trženju, opišem v drugem poglavju. Posebno pozornost namenim spletnemu trženju, najpogostejšim orodjem spletnega trženja in trženju na družbenih omrežjih, ki so postala pomemben medij tržnega komuniciranja. V nadaljevanju se osredotočim na tržno okolje. Bralca seznanim z značilnostmi mikro in makro tržnega okolja ter pojasnim značilnosti ključnih dejavnikov, ki opredeljujejo ta okolja. V poglavju, ki obravnava vedenje porabnikov, so obdelani dejavniki, ki vplivajo na njihovo vedenje v procesu nakupnega odločanja ter značilnosti in stopnje procesa nakupnega odločanja. Sledi poglavje o tržnih raziskavah v katerem opredelim osnove, potrebne za razumevanje tržnega raziskovanja in podam zadostno osnovo za vse, ki se sami podajo v tržno raziskovanje. V poglavju o trženjskem spletu izpostavim in opišem elemente trženjskega spleta in njihove značilnosti. O spremembah v zavedanju in pojmovanju blagovne znamke ter njenem celovitem upravljanju pišem v poglavju blagovna znamka in njeno upravljanje. V zadnjem delu monografije sledi poglavje posvečeno strateškemu načrtovanju trženja. Posebej pomembne so vsebine o procesu strateškega načrtovanja trženja in temeljnih strategijah trženja. Ob koncu namenim pozornost tudi nadzoru in vrednotenju trženjskih dosežkov in opozorim na pomembno dejstvo, da je nadzor in zlasti merjenje dosežkov v praksi večkrat zapostavljeno.

Izvirnost monografije je njena praktična naravnanost. V njej je viden pristop k ponazarjanju in slikanju določenih kategorij in teoretičnih zamisli s primeri iz prakse. Obravnavane vsebine so aktualne in zanimive za vse, ki bi se s področji trženja želeli dodatno in bolj poglobljeno seznaniti. Upam, da bo za vas monografija koristna in zanimiva in da vam bodo vsebine razkrile zorne kote sodobnega trženja.

Avtorica
Mehka vezava; 202 strani; slovenski jezik; leto izida: 2020
založba: Pearson
(ISBN: 9781839610844 )
v kosarico cena za vas: 29,00 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2020 // Ko knjiga pride k vam