najdi:

 
Oddelki
CD, DVD, LP
257
Dramske igre
7
Družboslovje & Humanistika
473
Duhovnost, Ezoterika, Osebna rast
146
Energetika
3
Glasba
161
Gospodarstvo
16
Humor
2
Katalogi razstav
120
Knjiga za darilo
38
Knjige po znižanih cenah
15
Knjige za otroke in mladino
321
Koledarji
1
Komunikacija
9
Kriminologija
2
Leposlovje, književnost
395
Management in posel
9
Moda
1
Monografija
80
Naravoslovje
76
Obramboslovje
1
Otroške slikanice po 5 in 6 eur
12
Priročniki
425
Računalništvo & Informatika, Internet
54
Revije
175
Satira, humoreska
12
Slikanice, pobarvanke
91
Slikarstvo
16
Teologija
23
UČBENIKI
28
Umetnosti, Zabava, Šport
214
Uporabne vede, Medicina, Tehnologija
51
Zborniki
35
 Založbe
 Avtorji
 
knjiga: SEDMI PREMISLEK
SEDMI PREMISLEK / Jure Apih
»Ne morem vedeti, ali so odgovori na vprašanja, ki mi jih tako kot drugim anketirancem iz tedna v teden zastavlja uredništvo, dovolj smiselne refleksije, da zaslužijo potrošnjo papirja in tiskarskega črnila in da povezane v knjižico ne pričajo le o premajhni avtorjevi kritičnosti ali prastrahu minljivosti, ampak morda na svoj način vendarle odslikavajo razmišljujočo podobo našega časa, ki ga ni več?« uvodoma zapiše Apih in doda: »Za hlebec kruha, dal bi kos srca, je zapisal Balantič. Za lepo misel dam cekin.«

Jure Apih, ustanovitelj in prvi urednik Marketing magazina, o sebi pravi, da je »multipraktik pionir«. Kot je zapisano na ovitku knjige Sedmi premislek, je začel v marketingu in oglaševanju, ko tega pravzaprav še ni bilo. Ustanovil je prvo pravo oglaševalsko agencijo v bivši državi in skupaj s sodelavci osvojil vse nagrade, ki se jih je osvojiti dalo. Bil je pobudnik izgradnje slovenske marketinške infrastrukture, predsednik Društva za marketing Slovenije in soustanovitelj Slovenske oglaševalske zbornice. Z Marketing magazinom je organiziral slovenski oglaševalski festival in novoevropski kreativni festival Zlati boben, skupaj s partnerskimi festivali Azije, Evrope in Amerike pa Medcelinski oglaševalski pokal. Kot marketinški direktor, član in predsednik uprave Dela je skrbel za razvoj in tržno uspešnost te medijske hiše.

Svoje članke in kolumne je redno objavljal v Marketing magazinu, Delu, Sobotni prilogi, Magu, Nedelu in drugih. Izbor najodmevnejših prispevkov je objavil v knjigah Oglašanja v A duru in Papirnati boben, ki se jima je zdaj pridružila še najnovejša knjiga Sedmi premislek. V kratkih besedilih razmišlja o aktualnih vprašanjih, kot so, ali dajete pri nakupovanju prednost slovenskim izdelkom, ali bomo čez nekaj let še pili Union in Laško, ali verjamete teorijam zarot, kaj preostane Sloveniji, da si poveča ugled v svetu, in kaj bi morala Slovenija storiti za omilitev begunske krize.

Mehka vezava; 207 strani; slovenski jezik; leto izida: 2015
založba: Festfest d.o.o.
(ISBN: 9789612850623 )
v kosarico redna cena: 12,00 €
cena za vas: 8,40 €
vaš prihranek: 3,60 €
 

Košarica
vaša košarica
je prazna

Plačilo
Ponujamo vam več načinov plačila. Izberite tistega, ki je za vas najbolj primeren.
Po povzetju
Naročeno blago plačate kurirski službi ob prevzemu na domu.
S predračunom
Po zaključenem naročilu si sami natisnite predračun za naročeno blago. Predračun lahko poravnate s položnico ali z nakazilom preko vaše spletne banke.

Dostava in osebni prevzem
Blago naročeno v naši spletni knjigarni, bomo po pošti poslali na navedeni naslov. Blago je navadno dostavljeno v 2. do 5. delovnih dneh po naročilu.

Pri naročilih katerih skupni znesek ne presega 30,00 EUR, se obračuna pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.

Stroškom dostave se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja Buča d.o.o. (Kolarjeva ulica 47, Ljubljana). Plačilo na sedežu podjetja je možno samo z gotovino.
 
  O nakupovanju O podjetju Ne spreglejte

© Buča 2006-2019 // Ko knjiga pride k vam